سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیئت دانشجویی آرمان

خدمات متقابل اسلام و ایران






نوشته شده در تاریخ سه شنبه 90 آبان 17 توسط پسر آرمانی

آرمان خواهی انسان مستلزم صبر بر رنج هاست پس برادر خوبم برای جانبازی در راه آرمان ها یاد بگیر که در این سیاره ی رنج صبورترین انسان ها باشی. شهید سید مرتضی آوینی

150 سال انقلاب، استعمار، بحران، جنگ و تجزیه چیزی نبود که مردم اوایل قرن 19 انتظارش را داشتند. اشپنگلر دانشمند غربی گفت که قرن 19 زمان افول و انحطاط تمدن غرب است. اشپنگلر همچنین پیشبینی کرد که جهان با 3 جنگ جهانی مواجه خواهد شد و با جنگ سوم طومار تمدن جدید در هم پیچیده می شود. آن زمان کسی از جنگ جهانی تصوری نداشت. وقوع 2 جنگ جهانی با آن کشتار وسیع ،بشرغربی را نسبت به آرمان شهری که در پی آن بود بیشتر و بیشتر بدبین کرد. برژینسکی استراتژیست ارشد غربی اذعان کرد که 175 میلیون کشته از سال 1910 تا 1990 رهاورد مدرنیته است. وی همچنین از کسانی بود که به جنگ تمدن هایی که هانتیگتون بیان کرد حمله برد و فروپاشی و اضمحلال تمدن غرب را نه حاصل جنگ تمدن ها بلکه نتیجه سکولاریسم عنان گسیخته حاکم بر تمدن جدید دانست.

اکنون این اعتراض ها این بدبینی ها این تردید ها خود را در جنبش وال استریت به منصه ظهور رسانیده است.

 

به امید آن که غروب آرمان شهر غرب سلام آرمان شهر اسلام باشد.

دبیر هیئت دانشجویی آرمان.






نوشته شده در تاریخ شنبه 90 آبان 14 توسط پسر آرمانی

مسابقه وبلاگ نویسی






نوشته شده در تاریخ شنبه 90 مهر 30 توسط پسر آرمانی

برنامه ی ازدواج عاقلانه ،زندگی عاشقانه طبق مذاکرات قبلی انجمن مشاوره با هیئت دانشجویی آرمان قرار بود که به صورت مشترک برگزار شود که با توجه به مخالفت یکی از مسئولین دانشگاه، این برنامه در روز یکشنبه مورخ1/8/90 توسط انجمن مشاوره اجرا خواهد شد و هیئت دانشجویی آرمان هیچ نقشی در اجرای این برنامه نخواهد داشت.

دبیر هیئت دانشجویی آرمان






نوشته شده در تاریخ جمعه 90 مهر 29 توسط پسر آرمانی
مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Blog Skin